Ontmoet het kernteam en bestuur:

Ingeborg van der Sluis is getrouwd met Peter en is visiedrager en voorzitter binnen de stichting. Het is haar passie om mensen gered, genezen en bevrijd te zien worden en dat ze in hun, door God gegeven, bestemming gaan wandelen. Ze spreekt veel over het Koninkrijk van God en de principes van dit Koninkrijk. Ze verlangt ernaar dat de gelovigen hun Koninklijke afkomst gaan zien en van daaruit in Gods kracht gaan wandelen.

Ingeborg heeft in het leven heel wat deuken opgelopen en is een gebroken vrouw geweest. Maar God liet haar de kracht van Jesaja 61:1 zien en sindsdien wil ze mensen helpen om ook hun gebroken hart te laten verbinden bij Jezus. Daar, waar voor velen geen hoop meer is, brengt ze hoop, genezing en bevrijding.

Haar hart brandt om de Kerk te zien wandelen in de eenvoud van het Evangelie en de kracht daarvan. Ingeborg is een activator en fundamenten bouwer.

Peter houdt ervan om mensen op een gerichte manier te helpen. Dit kan op allerlei vlakken zijn. Peter heeft binnen de stichting een adviserende rol en is daarnaast werkzaam in de huwelijkscounseling. Zo nu en dan spreekt hij op de avonden van de apostolische families. Peter verlangt ernaar om mensen te helpen in de plannen van God te wandelen.

Wij zijn Philemon en Paula Koudenburg en samen hebben we drie prachtige kinderen. Philemon is religieus opgevoed, maar heeft dat toen losgelaten. Paula is zelf niet gelovig opgevoed. Maar in 2014 hebben wij allebei een openbaring gehad en ons geloof niet meer los gelaten. Wij hebben samen met God al hele mooie dingen meegemaakt. En we zien er naar uit wat we nog meer gaan meemaken. God is goed en het leven met God is een mooi avontuur.

 

Philemon werkt fulltime en doet voor de stichting veel achter de schermen. Bijvoorbeeld de website en de media. Paula is volledig thuis voor hun kinderen en haar hart gaat uit naar mensen die het moeilijk hebben. Paula zit in het bestuur van de stichting en vervult daar de taak van penningmeester. Daarnaast functioneert ze in het gebedsteam.

Ik ben Gerdy Kloosterman en getrouwd met Pieter en samen hebben we twee volwassen zoons. Ik ben christelijk opgevoed, het geloof speelde altijd een belangrijke rol in mijn leven. In 2017 heb ik een parttime bijbelschool gevolgd en daar heb ik ontdekt dat het evangelie meer is dan alleen redding en vergeving van zonden. 

Het Koninkrijk van God omvat meer: God wil mensen redden, bevrijden en genezen! Dat was een openbaring voor mij die ik nu graag met anderen wil delen. Ik heb hart voor de jeugd en voor hen die het moeilijk hebben. Ik wil het goede nieuws dat God ons gegeven heeft graag delen met andere mensen en hen vertellen over Gods liefde. Binnen de stichting zit ik in het bestuur en ben ik secretaris. Daarnaast ben ik co-counseler bij gebedscounseling en functioneer ik in het gebedsteam.

Ik ben Nanny Koers, getrouwd met Bert en we wonen in Drachten. Samen hebben we acht kinderen en zes kleinkinderen. Ik ben kleur- en stijladviseuse voor kleding. Verder heb ik als activiteitenbegeleidster gewerkt in een kleinschalige woongroep met demente bejaarden. Nu zing ik, als vrijwilligster, met deze doelgroep op verschillende locaties. 

Mijn hobby´s zijn wandelen en fietsen in de natuur. Mijn passie is zingen en ik begeleid mezelf met gitaar. Aanbidding is mijn levensstijl en dat wil ik inzetten en delen. Ik ben binnen de stichting aanbiddingsleider. Ik geloof dat we, door Hem te aanbidden, dichtbij de Vader komen. Mijn verlangen is om Hem samen beter te leren kennen en van daaruit Zijn weg te gaan die Hij ons bekend maakt.